اکنون فرصتی برای استراحت نیست؛ چراکه بارسا به فینال جام حذفی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانانان رسیده است؛ اما اکنون باید بر روی لیگ تمرکز کند. تنها 3 روز پس از پیروزی مستحکم مقابل سویا (0-2)؛ مردان گواردیولا به دنبال هشتمین برد پیاپی خود - پس از شکست مقابل اوساسونا (3-2) در ماه فوریه - خواهند بود. تیم اکنون در بهترین وضعیت خود قرار دارد.

پیروزی مقابل خرانادا فاصله بین بارسا و رئال مادرید که در صدر جدول قرار گرفته را تنها به 5 امتیاز می رساند؛ چراکه مادرید تا روز چهارشنبه که به ویارئال خواهد رفت، بازی لیگ نخواهد داشت.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


همان تیم مقابل سویا

پپ گواردیولا 19 مردی که برای بازی سویا فراخوانده بود را مجددا برای این بازی برگزیده است؛ این بازیکان شامل 17 بازیکن از تیم اول و مونیسا و تللو از بارسا ب می شوند. افلای، ویا، فونتاس و آبیدال که مصدوم هستند این بازی را از دست خواهند داد.

رقیب سرسخت

خرانادا رقیب آسانی نخواهد بود؛ آنها پس از بردی خوب مقابل اسپورتینگ در آخر هفته و نمایش مناسب هفته پیش در وینست کالدون به این بازی می آیند.

در بازی قبلی این فصل بین دو تیم که در خرانادا برگزار شد، بارسا به لطف گل ژاوی در نیمه اول با نتیجه 0-1 پیروز شد. گل زدن به تیم ابل رسینو می تواند امشب نیز به همان سختی باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در چهار شنبه 1 فروردين 1391برچسب:اخبار بارسلونا,رئال مادرید,بهترین تیم جهان,فوتبال جهان,فوتبال اروپا,

ساعت 11:24 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت